Jeg liker å være hovedperson og spiller sjeldent andrefiolin. Jeg vil helst stå fremst, ha mest ansvar og mest jeg skulle ha sagt. Og med fem yngre brødre og eneste jenta i søskenflokken, har jeg vent meg til å være både midtpunkt og sjef.
Inntil nå nylig har med andre ord mennene i mitt liv, da også inkludert Morten og Sokrates, lystret min kommando og skygget banen når jeg har krevd min plass.
Men så møtte jeg min overmann. Og der er det ikke bare størrelsen det kommer an på.
For i tillegg til å være ikke så langt i fra halvmeteren kortere enn Vegard, har jeg lite å stille opp med når det kommer til å ta plass i rampelyset. Derfor har jeg innfunnet meg med å vente tålmodig i skyggen med min lille replikk 😉
Men om man først skal havne i skyggen av noen… Love you Vegard♥
Jørgine



